Pressekontakt

Nationalpark Thy er en selvejende statslig institution. Vi lægger stor vægt på åbenhed og hjælper gerne journalister og andre, der har interesse i nationalparken.

Har du spørgsmål, forespørgsel om interview eller pressefotos, kan du kontakte sekretariatets kommunikationsmedarbejder Niels Lind Larsen på:

Tlf.  +45 93 59 69 85
Mail: nhlla@danmarksnationalparker.dk

Du er også velkommen til at kontakte andre af sekretariatets medarbejdere direkte eller skrive til vores hovedpostkasse. Mails og telefonnumre finder du her: Kontakt

Pressemeddelelser

Find pressemeddeleler og nyheder om nationalparken under Nyheder.

Ønsker du at modtage fremtidige pressemeddelelser? Så kontakt Niels og kom på vores presseliste.

Pressefotos

Vi har samlet nogle billeder, som du gerne må bruge til ikke-kommercielt brug i forbindelse med omtale af nationalparken.

Billederne kan downloades her. Fotograf skal altid krediteres. Ønsker du billederne i højere opløsning, kontakt Niels.